Naprawy Projektorów, Artykuly, FAQ.

Procedura Serwisowa - Jak dostarczyć projektor do serwisu?

Projektor do serwisu można dostarczyć:

  • osobiście - nie ma potrzeby przynoszenia kabli, toreb, kartonów - wystarczy samo urządzenie;
  • kurierem DPD - po wypelnieniu formularza w zakladce Serwis;
  • dowolnym wybranym kurierem, pocztą itp.;
  • demontaż - odbiór projektora przez technika.

  • Jak dostarczyć projektor?
  • OSOBIŚCIE - w przypadku dostarczenia projektora osobiście zostaną Państwo poproszeni o szczególowe opisanie objawów usterki oraz pozostawienie swoich danych kontaktowych. Nasi technicy postarają sie w jak najkrótszym czasie przeprowadzić bezplatną diagnoze w oparciu o informacje przekazane w trakcie zdawania sprzetu. Nastepnie zadzwonimy z informacją jaki jest koszt naprawy oraz czas oczekiwania. W przypadku braku zgody na naprawe lub braku możliwości naprawy nie pobieramy żadnej oplaty za diagnoze.
  • KURIER DPD FORMULARZ - w przypadku wypelnienia formularza zamówienia kuriera DPD otrzymają Państwo maila zwrotnego z informacją kiedy zglosi sie kurier oraz drugiego maila od firmy DPD z listem przewozowym. Prosimy dokladnie zabezpieczyć sprzet na czas transportu. Kurier DPD odbierze przesylke w najszybszym możliwym terminie lub w terminie, który Państwo wskażą. Kurier DPD w momencie odbioru przesylki nie pobiera żadnej oplaty. Paczka trafia do serwisu, możliwie w jak najkrótszym czasie przeprowadzana jest bezplatna diagnoza w oparciu objawy wskazane w formularzu. Informacje przekażemy mailowo lub telefonicznie. W przypadku braku zgody na naprawe lub braku możliwości naprawy oplata pobierana jest wylącznie za transport kurierem, diagnoza jest bezplatna.
  • DOWOLNY KURIER - prosimy dokladnie zabepieczyć sprzet na czas transportu. Prosimy o dolączenie objawów usterki, co Państwa zglaszają, z jakiego powodu projektor jest wysylany do serwisu. Prosimy o dolączenie danych kontaktowych oraz ewentualnych danych do faktury VAT. Bezplatna diagnoza zostanie przeprowadzona w jak najkrótszym czasie w oparciu o zgloszone objawy. W przypadku braku zgody na naprawe lub braku możliwości naprawy i wysylke za pośrednictwem Państwa firmy transportowej nie jest pobierana żadna oplata za diagnoze.
  • DEMONTAŻ - odbiór projektora przez technika. Na terenie Warszawy i okolic oferujemy możliwość demontażu i odbioru projektora przez technika, stawki ustalane są indywidualnie w zależności od sposobu i wysokości montażu sprzetu oraz lokalizacji, diagnoza przeprowadzana jest w serwisie.
  • 27-02-2015 powrót